Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Linn Larsson - 20 maj 2013 22:21

Redan en vecka!
Vi har hunnit med ganska mycket och kommit väldigt långt.

Här är bilder från lite saker vi gjort.
Var på en hundklubb och tränade på att vara lugn runt människor och hundar. Människor går riktigt bra! Hundar är mer spännande. Men Bobo skötte sig riktigt bra tillslut och låg stilla fast det var liv och rörelse omkring.

Vi har varit hos vänner dit Bobo följt med. Där har det också varit passivitetsträning. Jag säger till honom några gånger att ligga kvar och då gör han det.

När min lilla son sover i sin säng går Bobo dit flera gånger och stoppar in nosen. Det är precis som att han kollar till honom <3

Av Linn Larsson - 20 maj 2013 22:16

Redan en vecka!
Vi har hunnit med ganska mycket och kommit väldigt långt.

Här är bilder från lite saker vi gjort.
Var på en hundklubb och tränade på att vara lugn runt människor och hundar. Människor går riktigt bra! Hundar är mer spännande. Men Bobo skötte sig riktigt bra tillslut och låg stilla fast det var liv och rörelse omkring.

Vi har varit hos vänner dit Bobo följt med. Där har det också varit passivitetsträning. Jag säger till honom några gånger att ligga kvar och då gör han det.

När min lilla son sover i sin säng går Bobo dit flera gånger och stoppar in nosen. Det är precis som att han kollar till honom <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards